google-site-verification: googlec8a45da4bb8488f9.html
Betonowe najazdowe charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne oraz odpornością na zmienne zjawiska atmosferyczne, zapewniając bezpieczeństwo na drodze bez względu na warunki!
Najwyższa jakość
Bariery drogowe mają główne zastosowanie przy rozdzielaniu pasów jezdni, celem zabezpieczenia przed zderzeniami pojazdów w ruchu ulicznym. Są również wykorzystywane jako osłony przy podporach i przyczółkach wiaduktów, jak również często stanowią obrzeże mostów.
Najwyższa jakość
Bariery drogowe mają główne zastosowanie przy rozdzielaniu pasów jezdni, celem zabezpieczenia przed zderzeniami pojazdów w ruchu ulicznym. Są również wykorzystywane jako osłony przy podporach i przyczółkach wiaduktów, jak również często stanowią obrzeże mostów.
Najwyższa jakość
Bariery drogowe mają główne zastosowanie przy rozdzielaniu pasów jezdni, celem zabezpieczenia przed zderzeniami pojazdów w ruchu ulicznym. Są również wykorzystywane jako osłony przy podporach i przyczółkach wiaduktów, jak również często stanowią obrzeże mostów.
Najwyższa jakość
Bariery drogowe mają główne zastosowanie przy rozdzielaniu pasów jezdni, celem zabezpieczenia przed zderzeniami pojazdów w ruchu ulicznym. Są również wykorzystywane jako osłony przy podporach i przyczółkach wiaduktów, jak również często stanowią obrzeże mostów.
BPPSn-1 – Jest to bariera dwustronna, o wysokości 810/860, klasie powstrzymywania N2, szerokości pracującej W5, intensywności zderzenia B. Sworznie kotwiące – BS-4. Bariera posiada oznakowanie CE. Minimalna długość systemu to 8mb.
Skład systemu/Bariery najazdowe: A, B, C, D, 810, A1, B1, C1, D1, 860.
BPPS-2 – bariera dwustronna, o wysokości 810/860 (2m), klasie powstrzymywania N2, szerokości pracującej W5, intensywności zderzenia B. Sworznie montażowe – BS80-810, BS85-860. Posiada oznakowanie CE. Minimalna długość systemu to 60mb.
Skład systemu/Bariery najazdowe: A, B, C, D, 810, A1, B1, C1, D1, 860.
BPPS1-6 – bariera dwustronna, o wysokości 860, klasie powstrzymywania H2, szerokości pracującej W7, intensywności zderzenia C, klasie wtargnięcia pojazdu V18. Sworznie montażowe BS85. Bariera posiada oznakowanie CE. Minimalna długość systemu to 40mb.
Skład systemu/Bariery najazdowe: A1, B1, C1, D1, 860.
Nasza firma FIEDOR-BIS zajmuje się sprzedażą barier drogowych i usługami transportowymi związanymi z załadunkiem i rozładunkiem naszych barier. Obsługujemy przedsiębiorstwa na terenie całego kraju. Do naszych klientów zaliczają się Spółki Akcyjne, Holdingi, Przedsiębiorstwa Przemysłowe, Urzędy Miast itp.